serp katalog stron seo
Wyniki wyszukiwania (ang. SERP - Search Engine Results Position) to lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego. Pozycjonowanie jest usługą, która zajmuje się uplasowaniem stron www na najwyższych pozycjach (przeważnie pierwsza dziesiątka) w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe.
Przy sprawdzaniu wyników wyszukiwania jako metodzie oceniającej pozycjonowanie należy pamiętać o dwóch elementach: katalog stron
Po pierwsze większość wyszukiwarek umożliwia ustawienie różnej liczby pozycji do wyświetlenia na jednej stronie, dlatego też należy pod uwagę wziąć domyślną ilość wyświetlanych SERPów - czyli taką, jaką najczęściej zobaczą potencjalni użytkownicy. Dla najpopularniejszych wyszukiwarek są to następujące ilości wyników:
Google - 10
MSN - 10
Yahoo - 10
Onet - 10
WP - 20 (przy czym liczba linków sponsorowanych może dochodzić do 10!)
Przy zliczaniu pozycji pod uwagę nie bierze się wyników sponsorowanych - zazwyczaj oznaczonych ramką lub stosownym podpisem.
Po drugie wyniki zmierzone o tej samej porze mogą różnić się ze względu na: geolokalizację, język wyszukiwania i różne Datacenter. administracja serwerem
Dla naszych klientów prowadzimy ciągły monitoring wyników wyszukiwania dla najważniejszych fraz. Dlatego w ujęciu tygodniowym lub miesięcznym uzyskujemy uśrednione, odpowiadające rzeczywistości wyniki - bez względu na wpływ wymienionych wyżej czynników.
Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że rynek pozycjonowania szybko się zmienia, dynamicznie się rozwija. Wyszukiwarki wprowadzają ciągle modyfikacje w swoich silnikach, przez co trzeba kontrolować rynek i być elastycznym, aby pozycjonowane strony nie traciły wysokich miejsc w wynikach. administracja serwerem linux
Pierwszym etapem optymalizacji materiałów PR jest identyfikacja najważniejszych (ze względu na przekaz i jego odbiorców) słów wraz z odpowiednim ich podziałem i przyporządkowaniem. Należy dobrać słowa i frazy tak, aby odpowiadały charakterystyce poszczególnych grup docelowych. Trzeba uświadomić sobie, co interesuje naszych odbiorców, czego najczęściej szukają w Internecie, jakie słowa wpisują w wyszukiwarce, a potem odpowiednio je skategoryzować na własny użytek wedle klucza ważności, popularności, sezonowości, konkurencyjności, itd. Mając do dyspozycji tak opracowany zestaw tworzymy (lub modyfikujemy) materiał PR opierając się w zależności od potrzeby (informacja dla dziennikarzy, okolicznościowy artykuł promocyjny, oferta dla potencjalnych klientów) na odpowiedniej grupie słów. Warto pamiętać również, że przygotowane przez nas frazy mogą być różne od tych, które pełnią najważniejszą rolę na stronach serwisu, do którego linkować będzie materiał PR, co pozwoli nam dodatkowo pozycjonować ten serwis pod słowa, których z różnych względów nie możemy lub nie chcemy umieścić na łamach witryny.
Forma dla treści katalog stron
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz