poniedziałek, 12 września 2011

Indeksowanie stron

Indeksowanie stron

Google a metatagi

Google a metatagi

Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować:
  • Opis stronydokładne opisy mogą zwiększyć liczbę odwiedzin [..] nie wpływają one na ranking w wynikach
  • Tag Robots/GoogleBot – służący do sugerowania, w jaki sposób ma przebiegać indeksacja lub jej zablokowanie.
  • Tytuł strony – wyświetlany w belce tytułowej jak i wynikach
  • Strona kodowa – metatagi dotyczący ustalania kodowania danej strony internetowej.
  • Tag odświeżenia lub przekierowania strony z poziomu HTML. Refresh.
  • Tag weryfikacyjny - służący do aktywowania usług narzędzi dla webmasterów.
Na powyższym spisie Google nie wyszczególnia metatagu słów kluczowych, co oznacza, że nie ma on wpływu na pozycję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz